-
Україна, м. Київ, вул. Новопирогівська 66

Митна акредитація: швидко, законно і недорого
Акредитація на митниці або ж постановка на облік є одним з перших етапів на шляху до розвитку підприємницької діяльності з метою успішно здійснювати зовнішньоторговельні операції. У процесі акредитації відбувається процедура знайомства підприємця з особливостями роботи митних органів. Тому багато підприємців потребують кваліфікованої допомоги професійного митного брокера.
Щоб здійснювати експорт / імпорт на законних підставах, буде потрібно акредитація на митниці, в результаті якої відбувається реєстрація в офіційній базі митної служби України.
Поетапна Підготовка до подачі заявки
Митна акредитація в першу чергу необхідна новим компаніям і підприємства, які тільки що відкрилися і планують в майбутньому успішно займатися експортом/імпортом. Крім того, не обійтися без даної процедури, якщо в організації або у фірмі відбулися певні зміни: зміна директорського складу, зміна адреси, зміни у звітах та інше.
Для швидкого досягнення поставленої мети потрібно пройти всього кілька простих етапів:
1. Консультація клієнта, який подає заявку в онлайн режимі.
2. Підготовчий етап-митний брокер підкаже клієнту, який пакет документів потрібно зібрати.
3. Картка акредитації на митниці-процедура оформлення займає не більше 1-2 днів, після чого клієнт отримує картку і відповідний обліковий номер.
4. Внесення правок - у разі будь-яких змін про суб'єкта підприємництва, знадобитися пройти повторний процес підготовки всіх необхідних документів.
В останній ситуації йдеться про переакредитацію. На підставі наданих нових документів здійснюється внесення змін до Реєстру.
В якому випадку можна отримати відмову?
Митна служба може видати відмову приватному підприємцю або фірмі, компанії в тому випадку, якщо на даний момент відбувається процес поступового припинення діяльності, а також з причини, якщо інформація про заявника вже є в реєстрі.
Якщо заявник раптово став банкрутом, були помічені деякі розбіжності в документах, які подані компанією, в порівнянні з даними, наявними в держреєстрі юридичних осіб. у даній ситуації ваша заявка буде повернута на доопрацювання.
Вибираючи варіант самостійного проходження всіх етапів акредитації, компанії та підприємці часто стикаються з такими проблемами:
• допущені помилки при заповненні заявки;
• недоліки в документації;
• відсутність акредитованої ЕЦП і багато іншого.
Все це призводить до серйозних затримок при оформленні документів, що може стати причиною появи проблем при перевезенні вантажу.
Тому все більша кількість приватних осіб і повноцінних компаній, підприємств звертаються за допомогою до кваліфікованих митних брокерів. Спеціаліст знайомий з усіма "підводними каменями" і має необхідний досвід роботи в даній сфері діяльності.